Încercare de proiect

Noblețea cuiva, în viziunea profetului evanghelist vechi testamental, rezidă și în capacitatea proiectării de visuri, de planuri. Cu cît ele sunt mai „alese”, cu atît noblețea sporește.

Nu suntem nici pe departe de viță nobilă (seculară). Dar asta nu ne împiedică să visăm cu ochii  deschiși în legătură cu anul al cărui prag abia l-am trecut.

Stricto sensu, legat de ritmicitatea și tematica prezentului pridvor virtual a lui Barthimeu, ne-am dori ca aparițiile noatre săptămînale să fie triple, pe următoarea tematică: continuarea DUI-ului (marți/miercuri), meditații pe Iuda (joi/vineri) respectiv epuizarea Poemelor Edenului (duminica). Cu DUI, DUI și iar DUI deja ne-am „familiarizat”. Mai e ceva din el; nu chiar atît cît a fost, dar mai e. E pe vine „băieți”! 🙂 Din primul volum poetic a lui Daniel Chiu, am parcurs aproximativ jumate. Cît privește noua tematică biblică, la momentul oportun vom detaila rațiuni, metodă, scop, ș.a. legate de această dezirabilă apariție.

Tot ce va fi „pe lîngă”, din politichie, sport & muzică și cîte altele, va fi din prisos!

Sperăm să nu fie și de prisos… 🙂

4 gânduri despre “Încercare de proiect

  1. Barhimeu, ma bucur ca incet incet se revine la activitate. Pe aici de unde ai plecat se va mai sarbatori si luni si marti asa ca sa fie o luna de la sf, niculaie pana alt sfant IOAN…
    Sanatate ,,condei ascutit” si o urare care mi-ar place sa stiu ca ai inteles-o;
    -Sa ti se toceasca ,,incaltamintele”!

    1. Mitică dragă!
      Cu mici mari modificări, mai că am putea spune: „Sărbătorile lungi și dese, Cheia marilor…”. Te las pe tine să continui, căci știu că știi! 🙂
      Tu îmi urezi ascuțime, și eu care mă gîndeam la niscaiva tocitură…
      Om trăi ș-om vedea!
      Cu bine și cu har!

Lasă un răspuns

