Detonarea putreziciunii „TITEL MAGHIAR”

Imediat după apariția articolului despre putreziciunea din „Danemarca orădeano-indoneziană” am primit link-ul acesta: https://cineestetitelmaghiar.wordpress.com/2015/06/21/advarul-despre-titel-maghiar/

Scurt, sec și deturnant. Nu tu atenție ortografică (advarul), nu tu informații minimale la rubricile „Acasă” și „Despre”, nu tu comentarii… Cu alte cuvinte un blog rapid și special încropit pentru șarlatania numită „TITEL MAGHIAR”. De fapt, precum subiectul, așa și blogul-fulger.

Ca să nu obosim vizitatorii am postat întreg articolul spre care am fost detour-ați. Nu vă dorim o lectură plăcută, afară de cazul că sunteți căutători de adevăr și Adevăr. Vă urăm mai degrabă o lectură foarte atentă și extrem de analitică.

Vă asigruăm că reacțiile în lanț se vor produce nesperat de prompt. Orice detalii de bun simț, orice comentariu pertinent și decent, orice contribuție constructivă la aflarea acestei nesimțite șarlatanii sunt bine venite.

Dacă ceilalți confrați, aflați de aceeași parte a baricadei cu noi, doresc să faciliteze clarificarea acestei tenebroase și tulburate făcături numită „TITEL MAGHIAR”, sunt liberi (dacă nu chiar stimulați) să urmeze dictonul „Citește și dă mai departe!”.

Așadar articolul primit…

Adevărul despre TITEL MAGHIAR !!!

Am văzut în ultimele săptămâni, cum peste tot unde se aduce în discuție subiectul Titel Maghiar, fiecare are de comentat câte ceva, fie pro, fie contra.

Stau acum și mă întreb: pot oare toți cei care spun că Titel nu există și nici nu a existat vreodată, să aducă vreo dovadă „palpabilă” în această direcție? Când faci asemenea afirmații, trebuie să aduci și dovezi în această direcție. Mulți s-au legat de niște presupuneri, de anumite suspiciuni ale altor oameni și au zis ei că cercetând, au aflat că Titel Maghiar nu există.

image1

Ei bine, în cele ce urmează, vreau să vă prezint câteva lucruri pe care chiar trebuia să le fac publice, pentru că nu mai puteam să le țin ascunse de public, văzând toată această „luptă” care se duce, în a demonstra că Titel Maghiar nu există. Am văzut filmulețe postate pe Internet în care unii oameni aduc în fața publicului „dovezile” spun ei, care arată că de fapt în spatele acestor „falsuri”, ar fi Geanina și celelalte fete din Graz, Austria.

În speranța că îi voi putea convinge pe cei care nu cred în existența lui Titel, să înceteze în a mai răspândi materiale în care le acuză pe acele fete din Graz, că ele ar fi în spatele acestei povești și că Titel chiar nu există, vă prezint următoarele puncte:


1. Titel Maghiar a existat și încă există!

2. După cum o să vedeți ceea ce o să expun mai jos, Titel recunoaște că el este în spatele acestor falsuri promovate pe Internet și nu Geanina.

3. V-aș ruga pe toți (și știu că sunt mulți) cei care aveți dovezi ale relațiilor, conexiunilor sau experiențelor pe care le-ați avut cu Titel Maghiar, să le trimiteți către acest blog spre publicare.  

Ceea ce am pus acum pentru public, sunt doar câteva dovezi de început, dar vor urma și alte postări despre Titel Maghiar.



Aș dori că expun în primul rând, o scrisoare trimisă prin e-mail de Titel Maghiar, către Gabriel Gorcea. Apoi la sfârșit, o să vedeți un link al Parlamentului European, unde este adresată o întrebare la care este dat și un răspuns, privitor la arestarea celor 4 tineri din Indonezia.

Scrisoarea către Gabriel Gorcea, din partea lui Titel Maghiar:

De la: „Emanuel Dumitru Maghiar” Dată: 12 iun. 2015 11:33
Subiect:
Către: „Gabriel Gorcea” <gggorcea@hotmail.com>
Cc:

“Gabriel.

Vreau să îți spun câteva lucruri și am o rugăminte (nu îți poruncesc) vreau să te rog din inimă și cu toată dragostea, ca în urmă la tot ce scriu să ștergi postările despre noi.

Eu personal sunt vinovat de ceea ce am făcut și vreau să îți mărturisesc. Eu sunt altă persoană, nu cel care ai avut pozele. Am început să îmi pun poze cu Derek din anul 2013. Eu înainte aveam alte poze pe facebook. E adevărat că am avut și am multe poze prelucrate. Asta e pasiunea mea să mă joc cu pozele. Și poze cu mine și Geanina am avut prelucrate cu sutele în tot felul de rame, peisaje sau altele chiar lipite peste anumite persoane. Sunt un colector de imagini și am zeci de mii colecționate. Sunt vinovat de faptul că am folosit pozele lui Derek și mă recunosc și îmi cer iertare că am indus eroare. Cei care sunt prieteni de mai mulți ani cu mine pe facebook, probabil își amintesc că eu arătam altfel și nu numai eu, ci și băieții. Eu nu sunt în Indonezia și nici băieții. În 2012 a fost real că am fost arestați pentru Biblii și domnul Gal Avraam poate confirma asta și chiar Ambasada, pentru că el a intervenit atunci pentru noi. În urma unor circumstanțe petrecute la 2 luni după, am evadat și eu și colegii mei. Timp de câteva luni de zile nu am dat poze la fete deși ne cereau mereu, dar căutam motive (ele ar putea confirma dacă vei verifica). După câteva luni am descoperit din întâmplare pagina lui Derek și am găsit persoane care cât de cât să semene cu noi și am făcut schimbarea care evident a ridicat multe întrebări. Mulți îmi scriau și mie și celorlalți că aratăm diferit și chiar unii

cunoscuți au sărit pe noi. Dar am încercat să îi convingem că ne-am schimbat si că tot noi suntem. Am avut certuri nenumărate cu Geanina, care mereu îmi spunea că nu sunt eu ci e altă persoană în poze și mă tot întreba de ce am șters pozele vechi. Ea nu a acceptat aceste poze, dar după luni bune de lămuriri, am reușit să o conving. Eu puneam la mine pozele și o etichetam și pe ea. Când eu am șters tot, evident că și de la ea s-a șters.

Gabriel, fetele alea nu au nici o vină. Au fost pur și simplu victemele noastre și personal, în dreptul lui Geanina îmi pare foarte rău de tot ce i-am făcut și de faptul că atâția ani am ținut-o legată. Apoi, acum am făcut-o de rușine. Vreau să iî scriu și ei adevărul și să îmi cer iertare că atâția ani mi-am bătut joc de ea. În acești ani putea fi căsătorită, dar eu am ținut-o ca legată prin toate minciunile mele. Când am cunoscut-o, am vrut rapid să mă însor pentru că vroiam să îmi schimb numele din cauza unor lucruri din trecut și vroiam să am alt nume.  Evadarea ne-a făcut să ne ascundem sub alte poze. Eu tot ce am făcut, am șters și inclusiv contul meu îl voi șterge. Vreau să pun punct la toate aceste lucruri și în viitor am sa îl caut pe Dumnezeu. Îmi cer iertare pentru tot Gabriel. Dacă prin mesajele care le-am scris și mai demult te-am supărat, îmi cer iertare. Îmi cer iertare și pentru acele video în bataie de joc care tot de la Derek le-am luat. Am lăsat un mesaj și băieților și am zis că e timpul să îți scrie și ei și ție și fetelor și să le lăsăm pe fete și să nu le mai chinuim atâta timp. Nu știu ce va fi în viitor, nu știu ce voi face. Pentru moment am mărturisit că nu mai pot sta așa și vreau să fiu liber, măcar de asta. Apreciez munca ta și că ai scos adevarul la iveală. Poate dacă nu intervenea Dumnezeu prin tine, fetele alea mai erau mult timp chinuite. Gabriel, eu am ales să dau cărțile

pe față. Aș vrea să apreciezi sinceritatea mea și să nu mă calci în picioare acum. Te rog să te rogi pentru mine dacă vrei , ca Dumnezeu să îmi mai dea o șansă (dacă mai există vre una).  Am ales adevărul pentru că doar așa voi fi liber și voi scăpa de coșmar. Promit că niciodata în viitor nu voi mai face cont cu poze false și nu ma voi mai întoarce la asemenea mizerii. A fost o lecție dureroasă asta și am văzut că adevărul mereu învinge. Am și frați reali care acum le este rușine de mine și tot ce s-a întâmplat. Am și părinți reali care s-ar baga în pământ să nu mai vadă și să citească tot.  Eu unul tot ce a ținut de mine am șters și urmeaza și contul de Titel Maghiar să îl șterg. Voi face unul real și fără pozele altcuiva. Tot ce am scris aici știu că Domnul e prezent între mine și tine. M-am mărturisit, dar te rog nu mă alunga ci poartă-mă în rugăciune ca Domnul să se îndure de mine. Îmi cer iertare de la toți care au suferit pe urma mea. Mulți s-au rugat și au pus suflet. Îmi pare sincer rău că i-am dezamăgit. Cred în acea zi în care poate ne vom vedea, eu cel real și cu tine și să pot să îmi cer iertare și personal. Nu știu ce vor face restul. Personal aleg să mă pocăiesc.

Dumnezeu să fie tăria ta și să fii mereu ocrotit de El.”

Emi Maghiar

Accesând linkul de mai jos, veți vedea dovada că cei 4 tineri, au fost arestați în Indonezia și eliberați:

http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+WQ+E-2012-008388+0+DOC+XML+V0//EN


Următoarea expunere, este o scrisoare a lui Gabriel Gorcea către Geanina, care pune presiune asupra ei, cu toate că el deja avea scrisoarea de la Titel în care el spunea că Geanina nu are nici un fel de amestec în această poveste!

From: Gabriel Gorcea <gggorcea@hotmail.com>

Subject: Re: intrebari

„Geanina. Imi pare rau ca nu esti sincera si inca „neghina minciunii” este cuibarita in inima ta! Spune adevarul si El te va face libera! Nu te juca cu Dumnezeu! Ai stricat reputatia unor oameni care slujesc pe Domnul si tie nici ca iti pasa! Mai bine spui tot ce si de zis si vei putea incepe un nou drum curat, sau vrei sa ramai in aceasta stare pentru totdeauna! Daca ai frica de Dumnezeu vei recunoaste tot. Daca nu te simti vinovata, pune toate pozele pe care le ai cu acest individ si il vom gasi! Daca nu, atunci cred ca tu ai facut toata mascarada aceasta si nu ai nimic cu Domnul! Trezeste-te pana nu e prea tarziu! Nu e o amenintare ci dorim sa te ajutam! Nu noi am creiat aceasta poveste, ci ea a inceput de la tine si va trebuii sa o rezolvi. Multumim”


 Ca urmare a acestei scrisori, Geanina publică o scrisoare în care ne dă destule detalii:

“ Mai întâi aș vrea să mă prezint.

Numele meu este Geanina Gula și locuiesc în Austria din anul 2002. În tot acest timp

am lucrat, am avut diferite activități și în biserică, am fost implicată în orchestră și cor, iar din 2009 – 2013 am fost implicată împreună cu un grup de  tineri, într-o activitate misionară, în fiecare vară am fost în România, județul Brăila, câte 10 zile în misiune.

Aș vrea să scriu acum despre Titel Maghiar sau Dumi. Eu cu numele de Dumi l-am cunoscut și așa i-am spus dintotdeauna, prietenii mei știu asta. În iulie 2011, după ce am revenit din misiune, cam la o săptămână după, am primit cerere de prietenie pe facebook de la el, apoi după câteva zile el mi-a zis că trebuie să mearga până în Italia și vrea să ne vedem dacă tot va trece prin Austria. Prima întâlnire a fost scurtă și a rămas că ținem legătura. Am mai vorbit de câteva ori telefonic și pe mesenger, după care el a plecat în Tibet pentru 2 luni de misiune. Așa mi s-a spus atunci așa spun și eu acum.

Perioada asta de 2 luni, am corespondat destul de puțin și doar prin email, deoarece din spusele lui nu dispunea de internet zilnic. După întoarcerea lui, ne-am întâlnit din nou și el a zis că ar vrea să ne căsătorim, iar la scurt timp după, m-a cerut de soție. Nu am făcut o logodnă oficială, el a zis că nu se mai practică asta și e suficient să ne dăm cuvântul unul altuia. Am avut o relație destul de plăcută în toată această perioadă.

Următoarea zi după ce m-a cerut în căsătorie, am petrecut-o împreună, seara eu am avut repetiții de orchestră. În cea perioadă la noi în biserică se înființa o orchestră, era fratele Valer Bogdan de la Cluj în Graz și au fost repetiții în fiecare seară, pe o perioada de aproximativ 2 luni. Pentru că era la început, am încercat să nu lipsesc de la repetiții și în acea seară i-am zis la Titel că eu trebuie să merg la biserică la

repetiție, el m-a dus și a zis că vine după mine când se termină. Era seară de rugaciune în biserica noastră, iar repetițiile s-au ținut în sălile de sus. Când Titel a venit după mine, a fost văzut de Daniel Boac – și aici aș vrea să spun că Daniel a fost acuzat că el mi-a făcut mie fotografiile prelucrate, ceea ce nu este adevărat. El nu a făcut nici o poză și nu este vinovat de nimic. Pe el și soția lui îi știu de mulți ani pentru că frecventam aceeași biserică.

La începutul anului, Titel a plecat din nou în misiune pentru 3 luni de zile în Sudan și iar am avut o perioadă redusă de comunicare, tot din cauză că nu dispunea de internet. După ce a revenit, am început

să organizăm totul pentru nuntă. Chiar el l-a sunat pe Daniel Hârtie să vină să cânte la nunta noastră. Când m-a cerut în căsătorie, am fost doar noi, iar apoi am povestit familiei Cuibus cu care sunt prietenă, despre nunta noastră și chiar i-am invitat de nași, iar ei au acceptat. După toate astea, el a plecat în America, mi-a zis că are de făcut un transport de Biblii.  În Septembrie 2012 am primit vestea că a fost arestat

pentru că a facut transportul de Biblii. Mi s-a confirmat atunci de către Avram Gal, că într-adevar au fost

arestați și tot el mi-a zis atunci că va lupta pentru eliberarea lor. Titel mereu mi-a scris că este tot acolo și că a fost eliberat doar din închisoare, dar este în arest la domiciliu și nu poate părăsi insula respectivă. Pentru faptul că nu am avut cum verifica adevărul, am contat pe ceea ce îmi spunea el. Mi-a zis că nu are acces la internet decât în scris și așa a fost comunicarea noastră de atunci până luna asta. Pentru câteva luni de zile, a fost totul bine și chiar dacă am scris doar, am avut o relație bună.

În primăvara anului 2013, Titel a făcut primele modificări la poze și a început să îmi dea poze care acum vâd că îl reprezintă pe Derek Watkins, atunci nu știam. I-am zis de la prima poză care am primit-o că nu este el, dar a încercat prin diferite afirmații să mă convingă că este el, doar că a schimbat freza, s-a pensat, a slăbit, și multe alte afirmații. Am avut o perioadă lungă de timp discuții pe tema asta și oricum analizând pozele, nu îmi venea să cred că este tot el, erau anumite diferențe vizibile.

Până în 2013, el a avut alte poze pe facebook cu el real, plus că a modificat multe poze cu noi, unele le-a pus în rame, altele în peisaje și multe altele. Schimbarea fizionomiei lui a fost sesizată nu doar de mine, ci și de alți prieteni ai mei, pot să enumăr câțiva din ei cu care chiar am avut atunci discuții despre schimbări și unii chiar mi-au confirmat că i-au scris și lui personal.

Voi spune pe cîțiva din ei: Dana Cuibus și Bogdan, Călin Moni, Dănuț și Daniela Hriscu, Daniel Boac, Camelia Ștef, și alții,  chiar o verișoară a mea, în acea perioadă mi-a scris și m-a întrebat dacă mi-am schimbat prietenul că nu prea mai seamănă cu Titel. Numele ei este Elena Lazăr și locuieste tot în Austria.

După fiecare atenționare sau întrebări ale celor din jurul meu despre schimbarea lui Titel, aveam mereu frământări și îi puneam întrebări lui, iar după aceste întrebări, ajungeam mereu la certuri pentru că pe el îl deranja faptul că eu îi spuneam că arăta diferit. Toate pozele care erau pe pagina mea și a lui le aveam de la el, toate pozele modificate nu eu mi le-am făcut ci le primeam făcute de la el, și cele cu el real și astea din urmă, cu Derek. Eu, o singură fotografie am prelucrat, nu știam cum se lucrează, o prietenă a mea Ancuța mi-a zis de un program și chiar ea m-a ajutat să fac acea fotografie.

În toată această perioadă, eu am știut de el că este in Indonezia în arest la domiciliu. De la această schimbare cu pozele am început să avem și conflicte, dar totuși am crezut în el și am acceptat ceea ce a zis. În decembrie 2014 și martie 2015 am avut două conflicte destul de mari, care chiar au implicat consiliere, și un pastor din România ne-a consiliat – bineînțeles în scris – și ne-a ajutat să ne reglăm relația.

În ambele i-am cerut câteva explicații la care Titel nu a vrut să răspundă și a zis că nu are nici un răspuns de dat, să nu mai pun întrebări și să cred ce spune el. În ziua când am aflat despre acel atenta, am fost foarte speriată și am plâns mult. În următoarele zile am postit și m-am rugat și sufeream enorm din cauza lui. După acel atentat și revenirea lui, a fost foarte schimbat, am avut convorbiri foarte rare și doar câteva schimburi de fraze, a fost o schimbare bruscă în comportamentul lui și de atunci până azi a devenit din ce în ce mai tăcut , rece și distant, nu îmi răspundea și în puținele răspunsuri care scria, vorbea destul de indiferent. În această perioadă am început să fiu contactată de mai multe persoane cu diferite întrebări apoi am văzut prima știre și anchetă prezentată de cei de la International Breaking News. Pentru moment nu am crezut și nu înțelegeam ce vor de la picturenoi, dar astăzi o văd benefică pentru că m-a ajutat și pe mine să văd adevărul. De la acel „atentat” până astăzi, mi s-au adus foarte multe acuzații că eu aș fi făcut toate aceste falsuri. Eu vreau să spun înaintea Domnului, că nu am nici o vină, nu am făcut nici un fals și nu sunt vinovată de acuzațiile aduse că aș fi creat conturi și adrese. Eu am doar un cont de facebook, acesta pe care am scris acum. Iar adrese de email am doar 2: una de yahoo și alta de gmail.

În rest nu sunt vinovată și nu am contribuit la nimic din toate aceste falsuri descoperite. Mulțumesc Domnului pentru aceste descoperiri, care chiar dacă la început  nu le-am înțeles, acum pot spune că îmi sunt benefice. Dumnezeu a hotărât să pună capăt și așteptării mele, pentru că nu a fost așa de simplu. Relația mea cu el se va opri aici și voi încerca să lupt și să depășesc și această perioadă, nu așa plăcută. Am învățat multe în urma acestei experiențe neplăcute și în viitor voi fi mai atentă și voi cere călăuzirea lui Dumnezeu în toate.”

Geanina Gula

Vă încurajez să citiți și ceea ce a scris Geanina cu mâna ei, pentru că motivul pentru care am vrut să fie o dovadă scrisă, este acela de a nu mai da curs acuzațiilor împotriva Geaninei și celorlalte fete din Graz că ar fi cele care au creat această „poveste”.


În stânga, este o foaie scrisă de mână de către Titel Maghiar.

Puteți vedea și face o diferență între cele două scrisori, de unde cred că puteți deduce că sunt scrise de 2 persoane diferite.

20150508_1

Sper că prin toate acestea, să încercăm să stopăm lucrurile urâte promovate împotriva Geaninei și a celorlalte fete din Graz. Din nou vă încurajez, pe toți cei care aveți corespondență cu Titel, sau orice alt fel de experiență, puneți-le aici ca să le dăm mai departe publicului.

Pentru orice fel de lucruri care dovedesc o corespondență sau o legătură cu Titel Maghiar, le puteți trimite la adresa de email:servantofgod2@yahoo.com

Vă anunț că vom lua în considerare, doar lucruri solide și grăitoare care vor fi trimise privitor la Titel Maghiar.

Dumnezeu să fie cu noi cu toți!

Lasă un răspuns

