Iosif care bate nămeții

„Vara nu-i ca iarna!”

Asta pentru că (cel puțin) vara se bat cîmpii, iar în anotimpul opus, nămeții. Iosif al nostru de mai jos se înscrie perfect în peisaj.

La întrebarea noastră „DE CE… a vorbit Isus mai mult depre Iad decît despre Rai?”, iată ce a considerat de cuviință să răspundă „domnului Barthimeu” pe care la final l-a binecuvîntat.

Lăsăm cititorul versat să stabilească prin ce nămeți hoinărește alsacianul Iosif de Grenoble (?!?), pardon Greblea.

Lectură distractivă!

„“De ce”?…Deoarece,in trup,a trait si El in “iad”,iar in alta ordine de idei,El stia de unde vine. Oare noi stim ?

Domnule “Bartimeu”
Raspunsul la întrebarea ce va framânta,este relatat de Scripturi,simplu si pe întelesul tuturor celor ce citesc zilnic Cuvântul,(asimilând) aceasta hrana spirituala,fara de care “omul nascut din apa si Duh”,nu poate supravietui.
Hristos Isus,este singurul,si primul Om,nascut din femeie,care nu a cunoscut “pacatul” actului omenesc (firesc) de procreatie,Nasterea Lui a fost un miracol si a provocat multe controverse,pentru cei din perioada aceea,ce le-au dat mari batai de cap parintilor pamântesti ,si mai cu seama lui Iosif,sotul Mariei.
Insa Dumnezeu,prin Duhul Sau cel Sfânt si prin slujitorii Sai îngerii,lucreaza ca toate profetiile sa se împlineasca dupa cum voieste El.

Isus Hristos,Mielul lui Dumnezeu, Cuvintul Adevarului,a parasit slava “Raiului”,in trupându-se,in trup de pamânt,in viata caruia avem MODELUL UNIC de traire,de la nastere pîna la mormînt,aratându-ne modul în care,si noi cei ce-L urmam pas cu pas,murind zi de zi fata de aceasta viata (test) fizica, biologica,consumându-ne valorile ce ne caracterizeaza,în favoarea celor din jur (aproapelui).Pe scurt: Viata in trup e (metaforic vorbind) “iad”,si cea in Duh si adevar e “rai”. Perceptia religioasa a acestei metafore este o înselaciune grosolana ce a dus si duce masele de nestiutori la lupte si suferinte vesnice,perpetuate din generatie în generatie înca de la creatie…

Fiti binecuvântati.

17 gânduri despre „Iosif care bate nămeții

  1. Ce am zis rau,domnule „Bar(timeu)” ?

    „Atunci Pavel i-a zis:”Te va bate Dumnezeu,perete varuit ! Tu sezi sa ma judeci dupa Lege si poruncesti sa ma loveasca,împotriva Legii !”

    Fii binecuvântat,si iertat .

    1. Iosif dragă!
      În loc să îmi mulțumești că am dat aprobare la publicarea comentariului tău (fiindcă regula e clară: poză și nume real), tu mă blestemi folosindu-te (cică, spre sfîntă acoperire) de versete biblice. Cu asta nu faci decît să dovedești odată în plus că ești completamente paralel cu subiectul!
      Și cu asta am încheiat: cere-ți iertare pentru jignire și publică-ți numele și poza reală!
      Dacă m-ai dorești să ne revedem!

  2. Dragul meu.
    Numele si (p)renumele (pamântesc),îl cunosti,iar daca doresti sa-l cunosti pe cel ceresc il deconspir ,”copil a lui Dumnezeu”(1Ioan3:1) Blog nu am,facebook,nu am,poza nu public,de oameni nu ascult,sunt un rebel din nastere,si transformat prin „renastere din apa si duh”,Tatal meu mi-a oferit libertatea în Adevarul intrupat in,Hristos Isus,pe care lumea Îl uraste,si-L omoara zilnic,pentru ca noi crestinii nu vrem sa murim,ci mai bine El decât tot poporul,nu-i asa.
    Despre partea cu iertarea ,însa,nu vreau sa ma certi. Nu eu am scris Epistola,ci fratele Pavel,iar el este plecat acasa,la Tatal nostru,si Dumnezeul nostru.
    Pentru alte detalii ;daca iubiti Adevarul,si daca doriti sa ne împartasim împreuna din El,va stau la dispozitie cu toata dragostea de frati si de toti oamenii.
    Eu,personal nu mai am dorinte de mai bine de cinci ani,de când Tatal meu,cu o dragoste ce nu o merit,prin harul,mila si îndurareaSa,m-a scos din groapa pieirii din fundul mocirlei. Faca-se voia Sa,precum în cer si pe pamânt.

    P. S. Daca ceea ce spune fr.Pavel,nu vi se potriveste,sunt convins ca Domnul va iubeste.Eu v-am iertat pentru cinismul si ironia d-oastra,fara sa va cer acest lucru.

    Fiti binecuvîntat si de El iertat.
    Cu dragoste sincera acelasi
    Iosif.

  3. Chère Bartimeu
    J’ai plusieurs frères et sœurs par tout au monde.
    „Mais Il répondit:’Ma mère et mes frères,se sont ceux qui ecoutent la parole de Dieu,et qui la mettent en pratique.”
    Soyez bénis.

  4. În altă ordine de idei,pînă în prezent cel mai bine d.p.d.v. virtual mă simt în…”Cetatea de piatră”,iar natural,în Brațele Domnului.
    Iar sloganul „Iarna nu-i ca vara” provine de la o persoană extrem de compromisă in toate aspectele vieții.
    Fiți binecuvîntați!

  5. Domnule „bartimeu”.
    Va scriu sub impulsul unor forte independente de vointa mea. V-am scris,pentru ca va cunos,si (indiferent de trecutul d-voastra) mai mult decât orice alt motiv,va iubesc cu o dragoste sfânta,neprefacuta,dupa cum m-a învatat Fiul,Întî nascut,alTatalui meu,si fratele meu mai mare.De fapt,îl iubesc si pe Iosif Ton,si pe C.Ionescu,M.Cruceru.T.Ramadan,K. Iohanis,V.ponta B.Obama,J.Bergolio,V Putin,si pe toti liderii lumii materiale si spirituale mondiale,indiferent de ce,si pe cine au reprezentat,sau înca mai reprezinta.
    Sunt un rebel necunoscut,în cautare de frati si surori,ce bat la portile virtuale ale blogurilor,nadajduind sa gasesc frati ori surori purtatori ai „genelor” Tatalui,insa cu mici (tmfime) exceptii,mi se „tântesc” aceste usi în fata,doar pentu simplul fapt ca, doresc sa le împartasesc ADEVARUL VIETII VESNICE AUTENTICE,dincolo de religii,organizatii mondiale (mai mult sau mai putin oculte si secrete) pentru a împartasii cu ei frumusetea si bucuria ELIBERARII,oferita în urma cu doua milenii de catre Fratele meu,mai mare,prin sacrificiul de pe lemnul Golgotei,de unde „sîngele si apa” ce s-a scurs din coasta Sa,mai vindeca si ofera viata tuturor celor ce cred acest lucru.
    Dumneavoastra decideti,sa-L acceptati sau sa-L respingeti.
    Cu respect si dragoste sincera,în Hristos
    Iosif.C.(un rob netrebnic)
    Fiti binecuvântat.

    1. Domnule Iosif!

      Haideți s-o luăm metodic și la subiect.
      Pentru început s-o luăm cu forma, iar mai apoi (dacă va mai fi har) și cu fondul.
      Nu vă poruncesc, nu vă dojenesc, ci doar vă sugerez să încercați un minim efort de concentrare la scris. Mă refer în speță la ortografie și la caligrafie. Adică să încercați să scrieți corect gramatical și fără omisiuni sau adăugături.
      Pe curînd și cu partea cealaltă, cea de conținut, care e mult mai importantă.
      Să trăiți bine!

  6. Pardon…merci…intr-adevar multe erori ortografice în …forma,însa,esential este continutul,prin care am dorit sa-mi exprim scopul,si modul in care percep existenta în ansamblu,pentru a înlatura orice suspiciuni de alta natura,sau interes personal.
    Pur si simplu îmi exprim parerea asupra subiectului articolului (ca doar de aceea sunt blogurilr,nu-i asa ?)
    Partasie din Cuvânt,pentru cunoasterea Adevarului absolut.

    Fiti binecuvântat.

    1. Iarăși neatent? Par exemple: „blogurilr”.
      Ce e chiar așa de greu Iosif dragă?!?
      Mai ceva: cînd vrei folosești diacritice, iar cînd nu vrei, nu vrei pur și simplu.
      Și e păcat! 😦

Lasă un răspuns

