Domnule Dănuț M.: „Iată încep eu” și „vă lansez o provocare”

Așa își începe domnul Dănuț Mănăstireanu șirul de replici pe care le oferă diverșilor comentatori ai unui articol care deja a făcut istorie. E vorba de  „Tabel cu unii intelectuali mai activi din cultele neoprotestante” apărut pe blogul ieșeanului PERSONA cu mai bine de opt ani în urmă. Aici:https://danutm.wordpress.com/2008/08/13/tabel-cu-unii-intelectuali-mai-activi-din-cultele-neoprotestante/

Asupra noimei acestei deliberate bulversațiuni marca Secu, via Cîrstoiu, trebuie că vom reveni. Certamente!

Dar să revenim la nedumerirea fostului baptist convertit la anglicanism, nedumerire pe marginea unei personalități publice a lumii evanghelice românești.

Iată replica dată lui D.R. la acea vreme:

„Si mie mi s-a părut interesant tabelul. De aceea m-am obosit să-l transcriu, deşi nu am prea mult timp la dispoziţie.

Vă lansez o provocare, şi dvs, si altor cititori ai acestui post.
Sunt curios să ştiu care sunt absenţele de pe listă care vă surprind şi de ce.

Iată încep eu.
Sunt surprins puţin de absenţa lui Beni Fărăgău de pe această listă. Explicaţia mea este următoarea: Beni n-a fost niciodată interesat de politică. Chiar ne persifla cu privire la acest lucru de fiecare dată când îi cădea bine. Şi se întâmpla des:-) În acelaşi timp, el lucra acasă, pentru fratele lui, ceea ce-l făcea să nu fie tot timpul în onchii securiştilor care se ocupau de “pocăiţi” în întreprinderi sau în şcoli.” – orice inadvertență de ordin gramatical sau ortografic nu ne aparține. Nuanțele grafice însă îmi aparțin.

Vă lansez o provocare” domnule Mănăstireanu și „Iată (cum-n.m.) încep eu”:

Știți cumva cine a fost mîna dreaptă a lui Iosif Țon cînd a fost în Austria și Anglia?

Știți cumva că aceeași persoană (regăsită în tabelul lui Cîrstoiu și fost Diacon responsabil- Atenție la titulatura „robilor domnului”! ) care a fost mîna dreaptă a lui Țon a fost și a lui DECEBAL alias Vasile Vădan, clerul de la IRIS aflat în DUI-ul meu?

Și mai știți cumva cine i-a făcut minirecenzia broșuricii lui DECEBAL intitulată bombastic  „Totul cu Dumnezeu, nimic fără El”, un laudatio în toată regula, și nu oriunde (ci la IRIS) și nu oricînd (ci după predica despre „Slujitorii Bisericii” în anul de grație 2016, luna Mai, ziua 8)?!?

Sper ca măcar o parte din curiozitatea și surprinderea dvs să se disipeze cît de cît prin răspunsurile pe care le veți da la întrebările de mai-sus.

Dar pînă atunci, pentru numele lui Dumnezeu, să nu mai spuneți că „Beni n-a fost niciodată interesat de politică.”

Da: el mă,te,îl, o,ne,vă,îi, le persifla pe mulți și multe!

Aici spuneți adevărul!  Dar nu atunci cînd îl faceți apolitic!

Să avem pardon!

Un gând despre „Domnule Dănuț M.: „Iată încep eu” și „vă lansez o provocare”

  1. Lista mi s-a parut neserioasa; sincer, lipsesc multi oameni „periculosi pt regim. In primul rind, lipsesc eu de pe ea, glumesc desigur! Sunt insa curios cine-a fost mina dreapta a lui Ton pe cind acesta era in Austria- Anglia. Poate voi afla eu.

Lasă un răspuns

