Moderare misterioasă ?!?

De cînd cu blogosfera asta, te poți aștepta la orice. La comentarii mă refer! De aceea moderarea e un instrument purificator. În caz contrar, tot pridvorul ar fi maculat de dejecte.

Așa se face că am purces și eu pe blogul meu la această formă preventivă și selectivă, la sugestia unui prieten.

Sărind peste gardul generalizărilor, vreau să remarc un mic amănunt care-mi persistă pe firmamentul conștientului. Nu vreau să mă pripesc în a-l „hermeneutiza”. Voi lăsa timpul să mă ajute.

Vindecătoru (alias Răzvan Cristian Stoica), pe marginea serialulu născut ca urmare a simpatiei lui față de Alin Cristea (cine citește să înțeleagă!), a publicat un articol la el pe blog, unul care la mine a apărut inițial drept comentariu. Fără nici o rezervă am dat approve. Ulterior comentariul l-am inclus într-un articol.

Mergînd la el în pridvor, am considerat că e clarificator să îmi exprim o opinie sub eticheta Comentarii.Pentru prima dată de cînd conscriu pe blogul lui Răzvan am observat că reflecția mea pe marginea articolului justificativ  Pentru Barthimeu și nu numai… din Iulie 15, 2017 este trecută la moderare. Nimic rău sau insinuant în asta.  Așa cum și la mine orice comentariu e purecat, așa și la Vindecătoru. 

Dar de la moderare pînă la nepublicare e o oarecare distanță. Una care, ca și prieteni, nu ar trebuie să fie. În fine, nu e un capăt de lume faptul că am fost trecut la index. Dar gestul acesta spune ceva! Misteriosul WALDEN (vă mai amintiți de serialul acesta publicat pe Vindecătoru), cel care a făcut (bănuiesc) breșă în relația lui Răzvan cu Marinel Blaj, a avut trecere. Barthimeu însă, nu. No problem!

Noi mergem înainte ca rușii. Că înainte era mai bine! 🙂

Depinde în raport cu cine și de cînd…

Lasă un răspuns

